One night of passion, one night of hunger

Woow vilken dröm jag har haft inatt. Ibland kan mina drömmar bli bra filmer tror jag om de bara avslutas i tid...I denna var Ben Stiller, Tara och Jason från True Blood och några kompisar med i. Och självklart yours truly
-
Det hela började med att en gul bil rullar ner för gatan och parkerar i en tom ficka. Mannen/killen i bilen kliver ur och går in för att handla. En annan bil parkerar intill och en tjej hoppar ur och tjuvkopplar bilen och kör ut den gula bilen på gatan. Framför den gula bilen är den svarta bilen med Jason i, den andra killen (som är en vän till mig) kommer ut ur affären med sina varor och ser chockat på sin bil som inte alls är där han parkerade den. Han går snabbt mot bilen och den startar men han lyckas på något vänster ta sig in i bilen och en mindre fight uppstår...And scene
-
Nästa del startar på ett hotell där de båda männen har bundit kvinnan, jag är även där nu, och hon skriker och sprakar men det gör ingen verkan. Ingen annan tycks vara medveten om att rummet har en kamera vid sidan av dörren så allting filmas. Jag finner mig själv vara orolig för detta faktum och följer efter till det andra rummet dit männen fört kvinnan och ser att allting bara är en bluff. Det är alltså en större plan till detta, kvinnan spelar kidnappad och de vill att hotellet skall ha det på film. Efter det börjar vi festa och har det trevligt, Tydligen ska vi flyga till USA i allting men jag har givetvis glömt att skaffa tillstånd till att vara i USA så panik uppstår för mig. Jag ringer min pappa, som är vid liv i detta, som hjälper mig att reda ut all förrvirring.
-
Näst står festandet fortfarande på schemat och planer smids om hur vi ska oss från hotellet likt en spökjakt har vi kartor och tecken på var det skulle vara bäst att ta sig ur. Jag sitter i sovrummet med Ben Stiller som kommer på att det var ett tag sen vi gjorde väsen av oss. Det vill säga skrik och å...som faktiskt kan yttras vid kidnappning. Så jag tar tag i hans ben medan han startar att försöka ta sig loss, men för oss är det på skoj såklart. De andra sitter på balkongen och ser allting och skrattar gott! Plötsligt rusar två av hotellvakterna in, riktigt stora biffar kan tilläggas, och undrar vad som föregår. Givetvis vill vi inte avslöja den påhittade kidnappningen, det här ingick inte i vår plan. Alla blir lite panikslagna och kollar på varandra och snart säger någon att vi har en lite för livlig fest bara. Varpå vakterna flinar, frågar om vi vill ha sällskap och bjuder in en strippa (?). Så nu har vi verkligen en redig fest. 
-
Nu börjar saker bli suddiga för mig eftersom jag är berusad, i drömmen asså. Men jag vet att jag på något vänster bara har ett lakan på mig och vakterna tycker att det är alldeles för mycket kläder. De är riktiga svin kan tilläggas så på något sätt dras mitt lakan av i någon dans men jag blir räddad av en kille som jag känner som tar mig till ett annat rum and one thing led to another...blev lite mys hehe.
-
Det sista innan jag vaknar var att vi alla vaknar i drömmen. Alla har däckat med eller på varandra. Tara vaknar med en vakt och strippan, folk trillar runt efter gårdagens äventyr. En av vakterna minns att han är sen till jobbet och rusar ut ur rummet, spritt språngade naken och möts av sina arbetskamrater i hallen som inte verkat bry sig nämnvärt. Utan de har en garderob för såna tillfällen ganska nära vårt rum, jag minns att jag tänker vad har vi hamnat på för hotell? Jason och en annan kompis tar fram kartan igen för att planera fas 2 av vilken plan vi nu har. Vi ska till en ö av något slag iaf...Killen som jag hade kul med kvällen innan har ångest för det som hänt, eftersom det finns en flickvän med i bilden, och vi sätter oss och pratar. Ben Stiller kommer in och säger att det är dags att sätta i rullning...
-
Och där vaknar jag...Fick ingen förklarning till vad vi hade för oss eller varför men alla verkade var med på det iaf. Det var även andra saker med packning som ett par minishort som jag bara var tvungen att ha med mig eftersom man inte kan åka till USA utan minishort...eller? 
-
Japp det var min natt det...mycket inrtiger, bra musik, passion och planer! Synd att livet inte är lika spännande ibland...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0