Something is rotten in the state of Denmark

Hej hej hallå!
-
Nu har livet stilla återgått till den vardag jag är van vid, det vill säga ute och partaja även veckodagar. Hemkomsten av Maria har resulterat i att barer har besökts, glas har tömts och samtal har pratats. Jag måste säga att jag har saknat det lite granna. Igår var vi på blueskonsert, himla skoj men lite svårt att sjunga med...det var ju trots allt på spanska. Dock gjorde jag mitt bästa med minspel och doande! Mötte en massa människor som jag inte träffat på ett tag. å sånt är ju alltid skoj. Jag fick present av Maria som nästan bringade en tår i ögat, hon är så himla söt och tänker verkligen på alla andra framför sig själv. Just nu hemma har Patrick och jag en typ av tävling där vi utmanar varandra om vem som är envisast. 
Patricks mission: Hoppa upp i min säng och bajsa
Min mission: Se till att Patrick INTE bajsar i sängen. Det känns liksom inte fräscht.
-
Annars då? Jotack vädret är skit, kallt och ruggit, som tidigare nämnt kom hösten på en handvändning och nu är det kallt. Jag håller på att rusta för en vintersäsong även om den inte räknas på riktigt eftersom det är Spanien trots allt. Jag står även och stampar på ett ställe och jag är väldigt förväntansfull att flytta framåt, hoppas det kommer snart hej och hå. 
-
Dåså till nästa gång önskar jag so long
-
That's why I'm easy, easy like a Sunday morning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0