You'll be a rockstar! All you have to change is everything you are...

Jag har en fundering, jag läste i Aftonblaskan alldeles nyss hur man ska tappa alla extrakilon. Rådet där var i
en artikel ät fett och smör 
en annan ät med lågt GI
en tredje spelar ingen roll vad du äter bara du motionerar
en fjärde pulver får dig fit på en handvändning
...ah ni fattar vilken mönster jag vill måla upp. Om man nu har bestämt sig för att försöka tappa ett kilo eller 86, vilken metod skall man tro på? Det är ju inte vidare lätt heller att köra en kombo då ena artikel hävdar att du ska utesluta det en annan artikel anser att du ska missbruka. Ja jag har ingen som helst aning MEN om fett och socker hade varit vägen till ett smalare jag då hade jag banne mig varit en size Zero i många, många år. För är det något jag kan missbruka så är det just det!
Sen, vet inte varför jag lämnat honom utanför bloggen så länge. Antar att det bara inte blivit av att berätta om honom. Men nu så! Det finns en ny man i mitt liv: hans namn är Patrick Stump och han är en underbar, brun liten kanin. Tji fick ni som trodde det var kärlek! Jag har gått och blivit med kanin och förutom att han väcker mig med två timmars mellanrum om nätterna så tycker jag faktiskt om honom ganska mycket. Söt liten krabat! Han är givetvis döpt efter den nördsnygga sångaren i Fall out Boy. Han är en liten individ som gillar bus och tugga upp mina kablar- Livet är underbar ibalnd eller hur?
-
Han ser livrädd ut men hans ögon är såna inte mobbas...
-
Kolla hans fot så stor :)
-
In a garage, beside a house, there is a luxury Sedan

Kommentarer
Postat av: mallie

söt karl du har hittat dig;) lite hårig bara...hihi

2009-10-09 @ 14:49:50
Postat av: Malin

Nämen gud va söt han är! Det är en behållare... asså en sån man behåller... inte en behållare =) Aaaaaaaa du fattar, du fattar! Puss hjärtat!

2009-10-10 @ 04:29:42
URL: http://lillgurka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0