You'll drink the night away and forget about everything

Klockslag då jag kom hem inatt: kl 05.36
Pengar jag spenderade ute: 5 €
Drinkar jag drack: tappa räkningen efter 6 Jack med cola
Souvenirer hem: ett kamerafodral med brittiska flaggan på 
Betyg på kvällen: Awesome!
-
Igår var jag alltså ute med Jessica, som för övrigt ska föda på tisdag, och hennes man, hennes syster och systerns pojkvän. Kan någon säga pardate igen? Förstår inte hur jag lyckas bli 5 hjulet, bokstavligt talat, hela tiden. Men men iaf, skoj som fan var det. Dessutom är de inga puttinuttiga par som bara sitter och gosar utan de är sociala också, me gusta! Vi började med tapas och ett par drinkar och lite barbyten. Omväxling förnöjer liksom! på en bar betalade vi 15€ för 10 drinkar, drinkar-inte öl och vin, drinkar! Insane! Hur som vi rullade vidare och träffa några av Beltrans kompisar, Beltran=Jessicas make, och hängde med dem. Som sagt Jessica är väldigt nära sin förlossning så vid klockan ett kände hon att det var dags att ta sig hem. Vilket innebar att hela sällskapet jag starta med begav sig hem. Jessica bor på landet en bit utanför stan och bussar dit slutar gå kl 22 så alla var liksom tvungna om de ville komma hem. Så Ryan, Beltran, Emily och Jessica drog sig, jag kände att jag hade en till drink i mig att få dricka så jag hängde med Beltrans kompisar till en annan bar, bara sådär. Jag och 6 andra killar, lite så jag jobbar. Men det var perfekt för bara för att jag var den enda tjejen så blev jag bjuden på allt jag drack samt att de tyckte att det var kul att jag var svensk och lite exotisk sådär. Fick även agera wingman åt de stackars blyga killarna och likt Barney i How I met your mother fick det blev: Has conocido och vem det nu var jag presentera. Himla kul faktiskt. 
-
Min finfina kameraväska :)
Strike a pose- detta är posernas pose i Spanien
-
Ja kvällen blev väl inte som jag trodde till en början men jag hade grymt kul och som sagt man vet aldrig vem man kan träffa här i Spanien och när man ramlar in på morgonen...
-
If the world is ending I'm throwing the party

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0