Bara lite till, snälla

Jaha då har den kommit hit med då...Hösten brakar in med stormsteg i Valladolid och jag är lite bitter. Jag vill ha sol, sommar, pool och skönt. Fast helt anti är jag väl inte heller, jag har ju haft turen att njuta av detta superväder i närmare en månad nu så ska väl inte klaga. Annat är det ju med er därhemma som har fått svenskt väder. Usch ja. Höst det innebär så mycket skoj. Bland annat min födelsedag :) 2 månader kvar idag, sedan passerar jag den gyllene linjen och kommer vara närmare 30 är 20...På riktigt denna gång! Åh åh herregud!
-
Nähä om man skulle ta tag i dagens aktiviteter. Har ett par saker jag måste göra innan jag får stoltsera med att unna mig annat.
-
In a crooked little town they were lost and never found
Fallen leaves, fallen leaves, fallen leaves on the ground   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0