Hipp hurra och Grattis!

Idag har min lillebror fyllt supa-i-USA! Det säger vi grattis till... 
Hos mig händer det inte så mycket skojsigt...dagarna går i värmens tecken, kvällarna spenderas med öl och vin med goda toner från Spaniens främsta musiker. Söker jobb och bara har det bra! Igår var jag hela dagen på landet med Jessica och det var fantastiskt kul. Inte bara att Jessica är en smart och väldigt vis person utan det lugn man känner hemma hos henne är jäkla skönt. Plus att hon lagar jättegod mat som hon gärna bjuder på och sparar mig en resa till köket. Ja tack till det säger jag!!
Happy birthday to you happy birthday...

-
(okej jag vet att bilden är från i julas men hey jag hade ingen annan så festlig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0