I've seen a million faces and I rocked them all...

Livet är gott! Värmen har kommit tillbaka till Spanien och vi snittar mellan 25-30 grader nu...Inte illa. Nätterna är fortfarande kalla dock men jag menar då sover jag ju mest iaf så vad bryr jag mig :) 
Jag fick en väldigt glädjande kommentar igår av en mamma till en av mina privatelever. Hon sa både att jag var väldigt vacker i mitt hår, hon har inte sett mig sen jag var blond...Och sen att min spanska var väldigt bra just nu, det är ju alltid kul att höra. 
För övrigt har jag fått mig en stalker också. Kanske inte så illa som det låter men lite läskig är han allt. Varje gång jag möter honom ska han pussas och peta. Inte ok! Nu får ni inte tro att jag uppmuntrar detta beteende men han är svår att skaka av sig eftersom han följer efter en då jag ska "slå mig fri". Det slutar med långa omvägar hem och fejksamtal om att behöva gå någonstans. Jag mötte honom igår igen ganska nära mitt hus. Dock höll jag den lilla detaljen hemlig. 
Alltså jag har tänkt på det där med krav och så när det gäller intresse gentemot det andra könet och att man kanske inte ska ha så orealistiska förväntningar på att de skall var på ett sätt. Men med tanke på denna karl så vill jag hävda att jag är "fan inte så desperat"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0