Let's take a trip down memory lane...

Idag har jag mött närmare 100 overallklädda personer i Valladolid. I Lkpg hade jag vetat exakt vad dessa overaller står för men här...Inte en suck?? Det finns ingen bestämd ålder, det finns inget mönster, de har bara samma overall och samma t-shirt och de träffas i ett hörn hetsar varandra och dricker en massa alkohol...Låter det bekant, hehe!! Kanske inte är så stor skillnad på overall i Linköping eller overall i Spanien. Dock måste jag säga att jag som varit i den kulturen dvs overallssekten i Linköping, till och med jag kan tycka att det är lite skräckinjagande och oroväckande när jag inte vet vad det handlar om. Jag tror jag börjar förstå lokalbefolkningen i Linkan bättre...  
Hursom jag började minnas (isch) alla mina år i Linköping...
Mina Power Puff girls och jag på...wait for it....BSB konsert!! Ledgendary!!
Jag på en av mina många, måååååånga kravaller...och med dreads :)
Ett av våra gyckelframträdanden...vi tjejer håller i men...
grabbarna tog en paus... Annars är ju just dessa två kända för skönsång...
Bus på HÖG nivå...mouhahaha
Åh dessa minnen... 
I hope you had the time of your life...

Kommentarer
Postat av: Malin

Åååh BSB! Så jävla rätt det va alltså. Mamma, jag och syrran ska se dem i december =)

Jag kan också tänka mig att man blir lite rädd för alla i overall när man inte vet vad eller vilka de är och ska göra... Va fan håller vi på med egentligen!?

Puss du söta så långt bort!

2009-09-06 @ 18:39:05
URL: http://lillgurka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0