Ny vecka, ny Sofi

Veckan har börjat bra...Det råder Zlatan-feber här i landet så man kan ju vara lite stolt över att vara svensk. Nån gång ska man ju få vara det med liksom hehe!! 
Igår organiserade jag mitt rum i väldig ordning så nu har jag slängt en massa skräp och vet var saker och ting hittas. Sånt underlättar ju har jag hört när man letar efter saker. Dock brukar inte sån ordning hålla sig i ytor som tillhör mig. Men hey man får väl vara glad för det lilla liksom...en dag eller två måste ju vara ett rekord i sig :)
Jag städade ju som sagt igår heheh å så sorterade jag mina skor. Innan jag nämner antal kan jag berätta att jag bara har det allra viktigaste här i skoväg det vill säga ett minimum för att överleva. Men det kommer också från en tjej som äger över 100 par skor. Men iaf i detta lilla rum och pittoreska liv har jag bara 18 par..18 PAR...Jisses..jag fick en smärre chock när jag räknade dem faktiskt. Jag trodde jag typ hade 5 par eller något hehe. Men men variation förnöjer!!
Nu ska jag hoppa i duschen, springa ner på stan och luncha med Breastica...Ska bli nice!!
Have you ever wanted to dissapper? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0