Wow...snart drar det igång

Snart är det fest i staden igen...Allt dessa spanjorer kan är att festa. Det verkar som det alltid är något på gång i staden. Nu ska det firas något Helgon, och det firas med sprit, mat och musik. Min rockkompis som jag mötte i Madrid under Fall out Boy kommer hit till exempel. Tror inte att han kommer ihåg mig eller så men det ska bli kul att se hans band. De är ju tydligen ganska stora här i Spanien...go figures!!  
Mina dagar spenderas på väldigt olika sätt. Jag har väldiga toppar och dalar just nu men det skall nog lösa sig till slut. Om jag bara kunde få svar på mina frågor. Det saknar jag verkligen någon att bara sitta ner med och tjatra en som känner en på djupet. Men franförallt att göra det på svenska..Men hey man kan inte få allt om man ska vara ute och upptäcka... :) 
 
 P A R T WHY? Because we gotta!!
I believe the grass is no more greener on the other side

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0