1,2,3- and I'm caught in between

Jag har hört på ryktesvägar att det gjorts en mäkta seriös studie i Linköping som skulle undersöka om 2 glas rödvin om dagen var bra för magen. Resultat: det var det! Med den slutsatsen kan jag ju bara dra mig själv över en kam, stryka mina hår och säga att hey jag lever sunt. Och nu finns det till och med vetenskapligt bevisat! Puss på mig puss på mig. 
-
Idag har jag packat lite och pluggat och börjat planera för sommaren. Är det någon som har en såndär världsvändande idé om vad man kan göra en sommar som 2010. Det känns som det kommer att bli lite innehållslös och långtråkig för min del å ena sidan, men å andra sidan kan det också bli packad med skoj. Men jag vet inte om det räcker. Å vad jag inte skulle göra för att vara rik som ett troll och leva loppan utan oro för måsten...
Not only you and me...Get it ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

jadu, den här sommaren är oviss.. Får jag ett jobb till hösten är jag gärna ledig för skatteåterbäringen.. Men vet ju inte det än.. och chefen vill nog snart veta..

2010-04-14 @ 19:54:54
URL: http://miraku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0