Five short weeks

Nedräkningen har börjat! På söndag åker jag till Barcelona :) Tjoho...det skall bli så himla skoj skoj skoj! Jag och Becca ska vara där från Sön-Tors men jag vet fortfarande inte hur vi skall hinna med allt. Barcelona, Barcelona- det finns så mycket att se och göra där! Well awesome kommer det bli iaf och nu när La Liga lever ska det bli än mer skoj att gå på match, jag förväntar mig stämningen på topp! Lite resfeber har jag med det får man väl räkna med i stunder som dessa!
-
Annars har min kropp ballat ur, ingen lust att äta och konstig magkänsla vilket gör att jag inte kan röra mig alltför fritt runt om i staden. Kanske min lever har sagt: Stopp och belägg...eller kanske något annat organ som tycker att nu får jag väl ge mig! Hur som helst är det inte skoj när sommaren kommit. Japp ni läste rätt, nu är det sommar och sol, 25-29 grader bjuds det på och jag klagar inte. Men det kommer ju dunderskurar med regn också lite då och när så vem vet hur länge detta håller i sig. Själv hoppas jag på att det håller sig till den 31 maj! Wieeee!
-
Sofi- Snart på en strand nära dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0