Somebody told me that you got a boyfriend...

Usch jag är så uttråkad! En massa plugg och noll vilja till att ta mig igenom det. Jag vet att jag borde men allt jag vill göra är att krypa ner i sängen och bara kolla på massa dålig film med fruktskålar och glass. Ibland är lycka inte så komplicerad! Men I'll do what I have to do! 
-
Veckan har vart lugn, spöket från ingen sömn förra veckan har varit närvarande och jag känner mig trött konstant. Men trots det har jag trotsat allt och vart ute på äventyr. I torsdags var jag på en Beatbox-konsert som en bekant hade. Hon är grymt duktig och kör rolig musik så det blev en väldans massa dansande. Så pass mycket att jag lyckades hamna i ett battle med en kille, som för övrigt också var med i bandet. Hans uppgift var att trycka på knappar precis som asiaten i Linkin Park, mycket viktig uppgift. I alla fall jag hade dansat och haft det skoj tills han kom och totalt dansade ut mig! Jag tror inte det var med flit men killen var GRYM. Eftersom jag hade ett flyt i mina moves tyckte Patri att ett battle var på plats, sagt och gjort! Vi battlade och jag vann...hihi Go Sofi! Eftersom hela baren tyckte att det var grymt kul med ett battle så hade vi publik och när jag la ner mina banbrytande moves rev jag ner både applåder och high-fives! Gosh vad jag älskar mitt liv här!
-
Sometimes your happines is worth it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0