Why things keep happening

Nu har jag en mycket intressant historia att dela med er. Jag var på väg hem igår efter en av mina klasser då som en blixt från klar himmel jag blev akut AKUT kissenödig. Det var ju fortfarande ljust ute så det var lite svårt att smita bakom något och lätta på trycket, nej istället blev det att knipa. Men jag upptäckte snabbt att det inte skulle hålla hela vägen hem, till min räddning befann jag mig i detta nu i en park så jag sätter mig på en parkbänk i hopp om att den svidande känslan skall försvinna och jag kan fortsätta min färd hem. Både försök ett och två misslyckades då jag kände efter ett par steg att det verkligen inte skulle hålla. Så jag tänker: Hey jag har en bok i väskan, jag tar fram den och njuter lite innan jag fortsätter, förhoppningsvis skall det få mina tankar av saker och ting. Så jag sitter där i stilla ro och läser min bok då det plötsligt kommer en karl och sätter sig på bänken mittemot. Inget konstigt med det, det är en park och folk sitter där. Jag fortsätter läsa ett par minuter innan jag kommer till kapitelavslut och jag väljer att strecha nacken. Jag kollar runt lite och ser karlsloken sitta och mastrubera helt öppet, som tur är kollar han inte åt mitt håll. Jag återgår till min bok och intalar min kropp att den nu får ta sig samman och ge sig iväg. Så jag fejkar ett samtal och piper iväg...Asså jag vet inte var han tog vägen då jag valde att inte kolla åt hans hål igen, men asså vilket folk det finns! Jag kom hem lite skärrad och chockad men jag övervann kissenödigheten i kroppen iaf för att fly från en blottare...Hujedamig!
-
I övrigt mår jag bra! Prata med Ida häromdagen som gav mig en flash av hemlängtan, snart kommer jag :) Men först nästa helg åker jag till Barcelona! Skall bli hur kul som helst jag och Becca och Zlatan skall hänga lite!
Man måste ju älska Idas version på Devil horns
Se upp Barca...snart är vi där!
-
Just tired of being the one putting the effort in

Kommentarer
Postat av: Ida

haha! vilken snubbe! och ja, min version är lite bättre. Inte så att andras är sämre men.. ja du vet..

2010-04-23 @ 17:17:47
URL: http://miraku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0