Christmas you say...

Eftersom jag genom mitt jobb firat jul sedan mitten av november har jag svårt att komma i julanda. Tanken var även att vi skulle julpynta lite härhemma med men det har liksom runnit mellan fingrarna och det är inte en julsak uppe. I min gamla lägenhet, här i Spanien, hade jag ju iaf en liten sketgran heheh. Men men får väl vänta på att komma hem och låta all snö överväldiga mig med julkänsla :) Åh jag längtar hem det gör jag faktiskt men jag kan inte fatta att jag kommer att missa Kalle för första gången på tjugo....MÅNGA år! Det kommer att kännas lite trist. Men jag får ju komma hem iaf om inte Barajas strejkar igen...Jippie!

Reach out and touch faith 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0