Ho ho ho and a bottle of rum...eh I mean Merry Christmas

Då var det julafton, eller Addes födelsedag, man får fira vilket man tycker är viktigast: födelsen av Jesus eller Andreas! Jag är iaf kvar i Spanien och kommer röra på mig först den 26 så en konstig jul kommer det bli. Idag har jag till exempel gått upp utan klapp i strumpan och i ett tomt hus. Jag ska strax ner på stan för att köpa det sista av mina klappar, ja staden är öppen idag. Eftermiddagen/tidig kväll skall jag till Patri och hennes familj och njuta lite mat för att sedan ge mig ut på stadens barer. Utgång på julafton? Japp jag skall delta i den traditionen som jag tidigare tillskrev ensamma och desperata människor. Heja Sofi!
-
Iaf ha en god jul alla därhemma och jag hoppas jag ser så många av er som möjligt när jag är hemma!

Kommentarer
Postat av: Ida

En sjuhelsikes god jul till dig och hoppas du hade en kalaskväll ute bland de ensamma och övergivna =)

2010-12-25 @ 13:54:55
URL: http://miraku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0