Ja jag vet, jag är sämst!

Jag kan inte förstå varför jag inte hittar tiden till att blogga längre, kanske tycker jag att leva livet är roligare hehe. Nej men allvarligt jag har ett sjukt tight och innehållsrikt schema just nu. Jag är ute ur huset ett minimun på ca 11 timmar varje dag. Det skall bli skönt att varva ner lite då lov och ledighet kommer. Jag kan inte heller vänta till att komma hem och sätta mig ner och prata med folk som har en aning om att jobba med småknoddar för visst jag gör det och det går bra. Men ibland har jag inte en susning om hur jag skall agera eller var gränser går. Kan underlätta om man får prata med någon i branschen hehe. 
-
Japp jag kommer hem till jul, eller ja efter jul men det visste jag ju redan innan. Jag kommer att flyga hem den 26 dec och återvända den 4 jan. Och på tal om flygning så skulle jag åkt till Valencia idag men det blev inställt på grund av en liten strejk på Barajas. En strejk som fått landet i "Kris läge" w.o.w...Stort! Men nu får det bli att vara hemma i helgen men det kanske var lika så bäst eftersom jag är grymt sjuk och kan knappt röra mig men det går nog över, hoppas jag. Det var kul att jobba i förskola eller hur var det...?? 
-
I övrigt mår jag riktigt bra och är lycklig över allt här och trivs kanske lite väl mycket ibland. Dumt att bli för bekväm! 
 
Jag med mina rumskamrater: Kyle och Amy
-
Ja det var lite rappakalja över hur mitt liv ser ut just nu får se när det upprepas. 

Kommentarer
Postat av: Ida

haha! det trodde du aldrig va? Att du skulle haka på vårt förskolesnack? Men jag förstår dig! ibland undrar man vad fan man ska göra..

2010-12-04 @ 14:45:24
URL: http://miraku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0