Varför?

Detta skulle ha varit en inlägg  över hur fantastisk min helg har varit. Hur jag åkte till Madrid och såg en grym konsert med 30 seconds to Mars och Jared Leto. Det skulle varit ett inlägg om hur jag med trassel krångla mig dit och lyckades övervinna alla tidsbarriärer och komma hem till Valladolid igen. Det skulle handlat om min underbara vän Patri som är tillbaka och hur mycket jag saknat henne och att vi bara är timmar från att se varandra igen. Det skulle handlat om en fantastisk lördagskväll där allt bara föll på plats och livet var sådär underbart vackert. Det skulle ha handlat om hur mycket jag saknar alla hemma och längtar efter att komma tillbaka den 26 dec för att härja runt på gator och torg med mina vänner. Men ett telefonsamtal ändrade detta och jag står kvar med frågan varför?
-
Life's not fair and I, I'll never be king

Kommentarer
Postat av: Ida

Men då får du ju säga vad som hänt!

2010-12-20 @ 18:07:13
URL: http://miraku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0