Brush my teeth with a bottle of Jack...

Snipp snapp snut så var denna Carneval slut! Boy vad skoj jag har haft...ganska skönt att inte jobba förrän kvällstid ibland. För mig innebar det att igår (idag?) ramla jag hem runt 6.00 på morgonen, hehe! Jag vet ett par av mina vänner som går upp eller har arbetat ett par timmar vid den tiden :) Ja man kanske inte skall klaga alltför mycket på sitt liv. Men ja drömmar om annat finns ju alltid! Jag ska försöka att pumpa upp några bilder inom en snar framtid från iaf gårdagen då jag hade min kamera med mig. Men ja jisses vilket drag det var! Asså folk är som galna här med sin Carneval och alla sina kostymer. Need less to say; I was pleased! Som fisken i vanten eller handen i vattnet, ja liknelserna kan göras många! Nu skall jag borsta till mig och gå och jobba snart! Kanske slänga i mig en bit mat innan, magen skriker mat! Tjillevippen!
-
Life could be hard or easy! It is really all up to you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0