Cuz we are living in a material world

Då kan även jag skriva mig till de enorma massor som har sett och förälskat sig i filmen Avatar. Jag besökte igår denna bedårande film på en biograf i Valladolid. Det värsta när man går på bio här är ju dock den satans dubbningen, jag tror aldrig jag kommen komma till freds med det eller acceptera det. Jag tycker att en film gör sig bäst på sitt orginalspråk och text. Ni var det ju så att jag blev förvirrad emellanåt då Na'visarna tala på sitt språk och jag tänkte är jag helt dum i huvudet och plötsligt tappat all min spanska?! Men kors i taket och gudskelov så var det deras språk och det var ingen som fatta :) Jag var på bion själv och det var ganska mysigt, total fokus på filmen och allt vad som sades. Kan också tilläga att jag hade möjligheten att se filmen i 3D vilket var en mycket häftig upplevelse men minst sagt uttröttande! Eftersom de lever efter en annan klocka här i Spanien så började inte filmen förrän 22.45 så runt halv två på natten var jag ute och promenerade nyss utkommen från en varm biograf. Men summa summarum: Bra och vacker film! 
-
Idag är det plugg, plugg, plugg som står på schemat! Det skall bli å så skoj! Vem vill inte plugga liksom :) 
-
Sometimes it is not about what you want, it is about what you get

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0