Dedication takes a lifetime but dreams only last for a night

Våren är här! Vi har nu runt 10 grader varje dag och solen förgyller nästan varje dag med sin tillvaro. O ja jag vet att ni fortfarande har snökaos uppe i norr men för att vara ärlig är jag lite avis. Jag menar visst kaos är väl inget jag önskar men ändock kyla och snö. Tänk er vad skön sommaren och våren kommer vara efter en riktig vargavinter! Kläder efter väder som det så vackert heter...
-
Själv så tycker jag att våren här är underbar! Med våren kommer så mycket mer glädje, livslust eller bara lite värme. Vad befattar mig så tror jag att jag har en liten crush här vilket är lite spännande. Jag vet inte sist jag hade den känslan sist, tror det var år sen...kan låta tragiskt hehe men så är det ibland. Men nu har jag en liten crush, en person jag ser fram emot att träffa och det pirrar lite extra då vi ses. Nu återstår bara att se om det är ömsesidigt, det är ju så ofta små förälskelser slutar :)
-
Jag har för övrigt klippt mig igen och har nu en lite punkig frilla som höjer många ögonbryn här i Spanien. Det är ju nämligen så att flickor inte ska ha kort hår här! Men vad bryr jag mig om det...
Kanske inte syns så bra men sidorna är iaf rakade med en längre kaluffs på toppen!
Find me and follow me through corridors, refactories and flies you must follow

Kommentarer
Postat av: Ida

ååhhh... pirrigt är skönt!! Hoppas det blir något fint!



Och du är gryyymt snygg i håret!



Älskar dig. Kärlek.

2010-02-03 @ 12:16:07
URL: http://miraku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0