I thought I was rich, turns out I'm not

En sak som jag verkligen verkligen saknar med Sverige! Det är att nörda ner sig i en bok, beställa böcker, go bananas och ställa den fint i bokhyllan då den är klar. Åh mina bokhyllor som jag saknar er! Men allt i sinom tid. 
-
Min helg har varit lugn efter en brakfest på fredagen som resulterade i grav skallebank på lördagen och ångest och allt som hör till. Men skoj det hade jag! Jag har insett att jag inte kan festa och hålla igång som jag kunde för ett par år sen. Kan det vara åldern som kickar in eller är det att spriten blir farligare? Jag tror på det senare...hehe jag menar det kan ju inte vara mitt fel?!
-
Så i stort en ganska händelselös helg med få skandaler, eller ja som vi tar upp i bloggen iaf. Pluggat och glott en den på TV har det även blivit! Skönt att bara ta det lite chill ibland också! Det kommer ju alltid en nästa helg...
-
I gonna tell it to your face, I rest my case

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0