Same old story all over again

Same same but different! 
Så har veckan rullat igång igen och det innebär klasser, plugg och annat skoj! Denna vecka även med uppdrag! I slutet/början av nästa vecka är det nämligen Carneval! Jaja inte sån Carneval som ni tänker på med fjädrar och minikinis och en massa samba, nej ingen sån Carneval men ändock en stor sjudundrande fest! Varför har då jag uppdrag i denna smet. Jo det skall jag berätta Carneval är en högtid då spanjorer leker amerikanarnas Halloween, det vill säga kostymer, kostymer, kostymer. För er som har ett hum om hur jag föredrar mina fester kan vi snabbt dra slutsatsen; JAG ÄLSKAR KOSTYMER! Å nu kommer det alltså en hel högtid med detta! Frågan är ju bara vad man skall vara? Det finns precis som under Halloween de typiska kostymerna men för tjejer mer slutty för att citera en kär karaktär från en serie vi alla älskar! Men jag vill liksom inte vara slutty, jag vill ha skoj! Jag funderar på tre saker/karaktärer;
- Ace Ventura- klockren person inte så mycket att klä ut sig till och jag kan hoppa upp och sätta mig på att hans citat inte är lika roliga på spanska!
- Pyjamasparty- det vill säga ingen speciell karaktär men Hey kom igen, hur ofta är det okej att gå ut i sin pyjamas och faktiskt vara "normal", sjukt skönt!
- The riddler- Från Batman-filmerna. Helt klädd i grönt med rött hår och bara allmänt kokobello! Det vore ju klockrent. Ska tilläggas att min vän Maja skall vara Jokern så vi kan bilda radarpar i Batmanskurkar!
-
Uj uj uj...livet är tufft då detta är de svåraste valen man står inför just nu, snacka om I-landsproblem!
-
What do you get if you cross a lion with a cow?

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha! Du om nån skulle ju göra Ace klockrent!

2010-02-09 @ 15:14:02
URL: http://lillgurka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0