Shake that ass for me

Min kropp värker, jag är verkligen inte gjord för att motionera...eller nja det är jag nog men jag har inte gjort det på så pass länge att överansträngning hela tiden är ett faktum. Well igår var jag och dansade salsa och tjofräsan igen, mycket roligare denna gång trots att jag var sjukt opepp när jag kom dit. Lång dag, mycket i skallen ni vet! MEN efter första tonen så lossnade allting och jag for i en värld av rumpskak och sensuella lekar...det är liksom svårt att hålla en massa tankar i huvudet samtidigt som man skall dansa. Eller ja jag uppslukas helt av dansen iaf men det är ju jag det! Och idag ska jag göra om allting igen hehe, hela klassen ska ut och dansa på en klubb. Shit sist jag var där dansa jag med allt och alla, ja lite salong var jag :) Får väl se om jag har cojones för det denna gång! 
I walk a lonely road, the only one I ever known

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0