Sometimes it feels like the world's on my shoulders

Jag är sjuk! Det är så synd om mig just nu...jag är förkyld och vill inte vara det. Näsan rinner och jag hostar-hjälp sökes. Förutom att gnälla på små problem som en lättare förkyldning så mår jag tipptopp! Känns som jag har mer eller mindre struktur på mitt liv just nu! Klart att det är många pusselbitar som fortfarande skall falla på plats och passas ihop men hey det kunde vart värre!
-
Vad jag har glömt att nämna är att jag sedan ett tag sen tillbaka skall till Tyskland i början i juni. Japp det blev bestämt för inte alltför längesen och varför jag skall dit är väl enkelt: närvara på Europas största hårdrocksfestival ROCK AM RING- Hurra hurra hurra! Nästan hela gamla grymma gänget skall med och jag är super exalterad, endast Pontus som kommer fattas medan Adde, jag och Grefen kommer att svinga lurviga, buteljer och andra kroppsdelar nere i Tyskland. Kan det bli bättre? Knappast :) I år är det 25 år sen festivalen grundades så vi hoppas på att de kommer att gå "all-in" på artister. Grymt!!
InFlames Rock am Ring 2008
Rock am Ring let me hear you scream...

Kommentarer
Postat av: Ida

it´s going to be legen... wait for it...

2010-02-05 @ 15:18:23
URL: http://miraku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0