There's a man sitting next to me making love to his tonic and gin

En helt vanlig söndag i mitt så kallade hushåll. Vakna lagom sent stiga upp och ta tag i all skit som har samlat sig i hög under veckan. Jag fattar inte att det händer vecka efter vecka...vad är mitt problem liksom, ska're vara så svårt att hålla ordning! I helgen har jag saknat mina vänner i Sverige, allra helst en tapper liten trupp som hängde på ett välkänt ställe på Universitetet, jag menar jag var ju med och la grundstenarna så jag ville också vara där! Förra året hade jag lyxen att kunna sticka hem under denna tidsperiod iår ser det mörkt ut men hey det kommer fler tillfällen. Det kanske är bra att sakna ibland, man vet iaf att det är äkta! Men sedan finns ju frågan om hur ömsesidigt det är?! En sån fråga man ställer men helst inte vill ha svar på hehe svaren kanske skrämmer mig liksom! 
-
Något skoj att berätta är att jag har börjat en kurs i Salsa, Merengue och Bachata (?). Hur kul som helst men jisses vad svettigt! Två och en halv timme höll vi på första lektionen och det kändes i alla mina muskler dagen efter haha kors vad jag är otränad. Men kul var det, 2 1/2 h bara flög förbi och snart var det dags att gå hem. Mmm det blir något att se fram emot varje torsdag! Jag hade lite problem i början eftersom det inte riktigt är de stegen jag är van vid, läs bugg, helt annan rytm och andra delar av kroppen som det skall jobbas med. Men hey man kan ju inte vara ett proffs efter bara en liten gång! 
-
I'm sure I could be a moviestar if I could get out of this place

Kommentarer
Postat av: Ida

vi saknade dig också gumman!

2010-02-14 @ 17:40:20
URL: http://miraku.blogg.se/
Postat av: Lisa

SOM jag saknade dig! Men det vet du ju redan. Tror jag hälsade från dig till alla jag mötte :P

2010-02-15 @ 17:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0