Today is the last day of your old life

Jag är en "Typ A Tröstätare", så fort något går lite tungt så vänder jag mig till mat. Kanske inte konstigt att jag ser ut som en mindre flodhäst heller! Hur bryter man ett sådant mönster? Hur djupt måste man gå för att vända kalossen och få arslet ur och motionera? Planer har jag alltid och de är stora och granna men byts ganska snabbt till missöden och mer mat...Well det är väl aldrig för sent att bryta ett mönster, om man inte gör det kanske man inte har så mycket liv att tala om! Nej nu ska jag banne mig ställa ner min skål med flingor och mjölk och ta mig en promenad...tror jag!
-
How do you know when it is to late?

Kommentarer
Postat av: Kinell

Du är jättevacker ju!!

Saknar dig och hoppas du kommer hem snart igen. Massa kramar från anna

2010-02-06 @ 00:05:10
URL: http://fardin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0