Turns out I wasn't strong

Idag har förändringens vind dragit in över Valladolid. Jag har varit uppe sen kl 08.03 imorse och jag har fått en jäkla massa gjort. Jag vet jag vet...det finns folk med riktiga jobb som redan har börjat sin dag då. Men fråga dig själv, ärligt nu, om du inte hade något du behövde göra innan kl 16.00 varje dag, skulle du då vara motiverad att gå upp i gryningen? Hur många händer på ja?...njaee jag tänkte väl det! Men iaf idag var jag uppe och jag tror, jag tror men lovar inte, att jag kommer att göra om bedriften i morgon haha! Vilken kvinna jag är! (puss på kinden, puss på kinden) Well tror man inte på sig själv vem ska då tro på en?
-
Jag har även kommit till insikt med saker och ting som tidigare tyngde mig. Jag hoppas att de inte kommer göra det längre. Men efter som jag är en mosad chokladkaka i botten av en väska så kan jag aldrig vara säker. Det finns så mycket om och kanske samtidigt som jag måste ta tillvara på nu och det jag har. En av mina elever sa något klok idag; But you know, tomorrow is tomorrow I will worry about that day then. Now I'm busy with today. Så sant så sant...ska jag börja leva så nu...
-
I'm weak right now...I need proof before I dare to open this heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0