Feelong like a train....tuuut tuuut tchuu tchuu

Så var man ensam igen! Hemskt allt känns så tomt efter sällskap i ett par dagar men boy vad vi har fått saker gjorda :) Sprungit över hela stan, hälsat på den ena och den andra, vart på konsert, varit kulturella och mitt i detta kaos har jag lyckats att både starta ny kurs och ha lektioner...Gooo Sofi!! Men nu är jag trött, idag är en sån dag som det skulle vara perfekt med en siesta men typiskt obra så kan jag inte ha det då mitt schema för dagen är späckat till runt 22. Får bli en tidig kväll istället och kanske sova lite längre imorgon. Vi får väl se vad jag bestämmer mig för, hehe! 
Sometimes you just don't know what hit ya

Kommentarer
Postat av: Ida

miss you darling.. förlåt för att jag inte svarat på ditt mess. Kom på det nu. Helgen var galen och tiden sprang. Men jag skippar Rocka me ring i år. Det är för knapert på kontot. Som alltid.



PUSS!

2010-01-27 @ 15:13:38
URL: http://miraku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0