I feel like screaming but through my smile...

Efter att ha skrivit något blå och låga inlägg i dagarna två nu så tänkte jag att ett lättare inlägg var på sin plats.
-
Jag är precis hemkommen från dagens arbete och dricker nu te för att stilla min onda hals och gör mig redo för att krypa till kojs med en bra film och bara mysa av att jag har ett mål. För, fanfar fanfar, jag har ett mål med livet. Just nu ganska splittrat och osammanhängande och ganska vitt men ändå en tanke, ett litet frö som malt sig ner i huvudet och är redo att slå knopp när de varma solknopparna kommer närmare. Nu ska jag bara se till att göra verklighet av det så är allt klappat och klart! Tack och bock på den!
-
Annars rullar livet på i samma gamla bana, jag har tänkt att pallra mig på bio innan veckans slut och eventuellt få mina sockor bortblåsta från den annars så självklara valet av placering. Louise kommer även hit, flicksnärtan från England som envisades med att flytta tillbaka och plugga klart detta år. Hon skall stationeras hos mig så det kan nog bara bli skoj: The Fantastic Four- The reunion. Sweet!
-
-
Åh nej det här blir trubbel tänker Bamse; Sagt och gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0