I have a dream...

Tyvärr ingen vacker och världsförändrande dröm som Martin Luther King Jr men ändock, drömmar har jag! De har bara en tendens att ändra sig från dag till dag. Vi får väl se hur länge dessa håller i sig.
-
På tal om allt och inget har Patrick gått och fått vårkänslor, vilket har lett till att Patrick gör det hans ras gör bäst. Är lite smått irriterande måste jag säga, igår blev ett par tights påhoppade från ingenstans och fick sig en omgång. Jag försöker att schassa bort honom och så men det är inte alltid jag är så snabbt. Boooy att ryktena är sanna om dessa små krabater, full fräs, andas och sen på't igen. Outtröttlig! För att göra en lång historia kort så fick Patricks lilla romans sig en tur till tvättkorgen men det verkar som han har kommit över sin hjärtesorg ganska snabbt då han redan letar nya potentiella flickvänner i rummet. 
-
It's the same old, same old situation...

Kommentarer
Postat av: Elin Moberg

Hahahaha, den här Patrik verkar ju va en lirare av klass! Hoppas du har det bra Sofflan! Synd att jag o lilla Iris inte träffade dig när du va hemma....Sköt om dig! Kram kram

2010-01-22 @ 09:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0