I'm trouble yes trouble

Vilken morgon det har varit. Hit och dit och upp och ner! Det börja med att vi skulle få en ny frys till vår lägenhet, awesome eftersom den vi har är skit. Så min uppgift, eftersom alla andra i hushållet jobbar, var att tömma allting i kyl/frys och invänta den nya. Sagt och gjort det gjorde jag för att ha männen komma med kyl/frys. Tyvärr inga heta spanjacker med bara överkroppar som man kan tvätta på men ändock. De tog den gamla, tog ner den kom med den nya för att sedan upptäcka en buckla, ut med den nya, upp med den gamla igen och tjo så hade ingenting hänt! Männen hade lämnat mig och kvar står jag med en inte en ny kyl utan den gamla och all mat i hela köket. Skoj! Jag börjar packa in sakerna eftersom mat blir ju dåligt att förvara i rumstemperatur, har jag hört. Halvklar då ringer det på dörren igen, supplice det var männen som kom med en ny kyl/frys...så historien upprepa sig; ut, in, ner, upp, in och klart. (Kan ju tolkas på helt annat sätt om man vill, hehe) Så nu, alas, har jag en ny kyl/frys som jag inte får använda förrän om ett par timmar vilket resulterar i att all mat står i köket och smälter, well well that's how it goes!
-
För övrigt vill jag gratulera min Ida till ett VG på examensarbetet. Bra jobbat! Hurra hurra hurra- ha're näran!
-
Life is what happen while your busy making your excuses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0