It's a freaking epidemic

Till höger och vänster om mig sker finurliga saker, saker som får mig vilja sträcka mig lite efter en slags nödbroms. Mina vänner verkar fast beslutna om att antigen skaffa sambo, skaffa barn eller gifta sig! What? Denna epidemi som är något roligare än de sjukdomsepidemier man annars hör talas om och förstå mig rätt jag önskar verkligen alla av mina vänner det bästa och gratulera till deras val. Men kvar står jag, kvar står lilla jag. Hur nära dessa saker är egentligen jag? Tja ljusår kanske. Det är inte direkt så att jag har stor åldersnoja och tycker jag är gammal och faderratten men när bebisar ploppar till höger och vänster och varje gång man vänder sig om hörs bröllopsmarschen då, då börjar åldern greppa tag i en. 
-
Nej 2010 får bli ett år då jag skall gifta mig, skaffa barn och bli sambo...TROLIGT! Haha jag kanske kan börja med att bestämma mig för var jag vill bo. Det känns ändå som en vettig punkt att starta med sen det där andra...well jag har väl en minst 10 år kvar innan jag skall låta paniken koppla strypgrepp på mig...
-
The last thing on her mind is growing uo 

Kommentarer
Postat av: Ida

vi sitter i samma båt söta! Jag är lika långt från allt det där som du.. Men vi är ju grymma, så klart vi fixar det! Vi ynglingar!

2010-01-20 @ 11:50:36
URL: http://miraku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0