Somewhere I belong..

Så var första arbetsveckan över- Check! Skönt att vara igång igen men latheten från min semester har uppenbarat sig då jag inte en, inte två utan tre gånger denna vecka tvingas gå till Parquesol. Inget farligt med det kanske ni tänker-Jo det är det säger jag! Parquesol ligger ca 50-1 h promenad från där jag bor varav 20 minuter är backe, sånt tar på krafterna, jo det gör det! Men som sagt skönt att vara tillbaka i gamet igen så att säg så att säg.
-
Jag har cruisat runt bland lite bloggar nu även fast jag inte alltid vart så duktig på att skriva själv men något som verkar vara populärt är att sammanfatta 2009 och ge nyårslöften för 2010. Självklart tänkte inte jag vara sämre än att bidra till denna trend som likt en tunga på en frusen lyktstolpe har bitit sig fast i det lilla fenomen vi kallar bloggvärlden. Dock inte nu då jag varken har tid eller inspiration att sammanfatta! Ni vet vad som sägs den som väntar på något gott, väntar alldeles för länge!
-
Idag har jag inga planer på vad jag skall göra, jag funderade på att ha någon form av SPA-dag, liksom skrubba bort det gamla och in med det nya. Men jag vet inte! Sen har jag kommit på en annan sak, jag tycker inte om mat längre. Jag vet hur konstigt låter inte det liksom, jag måste vara görsasjuk. Har varit ett par dagar nu då jag verkligen bara har ätit för att jag måste men inte haft något sug alls efter matsaker. Det skumma i det hela är att jag inte är sugen på något som har med mat att göra...jag är inte ens sugen på sånt som inte är bra för mig som chips, glass, McD eller sådant heller. Jag fruktar att något allvarligt har drabbat mig eftersom så här brukar jag inte vara. Mat är något av de få ting som jag lever lite för och jag älskar att äta. Jag hoppas att detta är något övergående för såhär kan vi inte ha det. Man måste ju äta...
-
Life it seems will fade away

Kommentarer
Postat av: Ida

Låter ju jätteknasigt? Om jag skulle börja bli osugen på mat och snask skulle jag ganska omgående ringa akuten.. Mat är ju det bästa!

2010-01-16 @ 16:11:41
URL: http://miraku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0