Spanien är ett land där man dansar tango...

eller Salsa! Jag har blåmärken över hela kroppen och är öm i varenda liten komprimerad och icke-fungerande muskel. Anledningen: gin och tonic och salsa! I lördags var jag ute med en gäng kompisar här i Valladolid. Vi såg matchen mellan Valladolid- FC Barcelona, tyvärr inte på plats men väl i en bar. Efter det bar det av till andra vänner som hade en fiesta så humöret var på topp. Jag hade en riktigt bra kväll där jag kände behovet av att kommunicera med allt och alla om allting- Vilket ledde till nya bekantskaper, mycket trevligt! Det hände även lite skumma saker med sådant får man räkna med en utekväll! 
-
Söndagen vaknar jag upp efter bara ett par timmars sömn och mår inte bröllop direkt men upp gick jag för att Louise skulle komma och jag var "tvungen" att möta upp henne. Tvång är väl egentligen fel ord då jag tycker det är trevligt att hon är på besök och vi kan uppleva gamla minnen ihop. Eftermiddagen spenderades hos Jessica, så hela gänget samlades åt lunch och bara försöka ge varandra inblick i vad vi gör :) Hon bor hos mig så hittills idag har vi vart och hälsat på skolan vi jobba på förra året och hunnit med en lunch på stan. Snart ska jag arbeta men efter det skall vi ut och svänga några buteljer och kanske gå och se en film :) Vi får se vart kvällen tar oss...
-
And he grew, he grew and he grew...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0