The beauty of it all

Jag vet inte vad det är med mig just nu men jag är inne i ett ganska bra stim av känslor. Jag känner mig nöjd med mina beslut, nästan alla iaf, och jag ser fram emot vårens utmaningar! Jobb går bra och den känsla jag hade när jag kom tillbaka har passerat och nu ser jag framåt med spänning. 2010 ska bli mitt år!
-
Jag var ute igår på en halvimproiserad Ladies Night vilket var mycket trevligt! Jag spenderade min tid med min irländska kompis och två av mina skotska, eller ja en av dem mötte jag för första gången igår men nattens äventyr gör att jag anser att hon nu är min vän :) Träffa även en massa andra trevliga pajsare och som sig bör var jag inte hemma innan kl 6. Kan någon säga vända på dygnet? 
-
Jag hade på mig en tröja igår som jag fick av min mor i julklapp av märket Gina Tricot och varpå denna blev punkten för samtal med min svenska kompis. Asså jag känner bara henne som enda andra svensk här i Valladolid. Tomas Svensson, handbollsmålvakten, skall tydligen bo och spela här också men inte så att jag umgås med hans familj. Men iaf vi prata om min tröja och det visa sig att hon har exakt samma tröja som jag från G.T...Snacka om att världen är liten ibland! Det är väl det som är det bästa, eller värsta, med G.T- köper man saker det kan man räkna med att få se det på andra. Men jag trodde aldrig det skulle hända här i en liten medelstad i norra Spanien! Fijate!
-
I'm hanging around just to know your name

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0