What have you done today...to make you feel right

Söndag, härliga söndag. Enda dagen sedan förra söndagen som jag har fått sova ut och inte tänka på något speciellt. Idag var bara en soft och härlig dag och jag gillar att jag fick lite mig-tid. Jag tog till och med en time-out från studier då jag anser att det behövde jag. Men imorgon är det dags att slå sig i böckerna igen och börja ladda för allt vad veckan innebär!
-
Var ute med Maja igår på en lite uppdrag! Livet är tufft när ens största problem för kvällen är att försöka hitta en ny bar att hänga i. Det sluta med att vi hitta 6 nya, lite sunkiga rockbarer som föll oss precis i smaken :) Mycket lyckad och trevlig kväll! Det är ju inte som att gå ut i Motala direkt där valen i stort sett är Harrys eller Harrys..hmm tufft! Här är det dock ett par fler men som sig bör så skapar man sig en favoritplats och bar som man återvänder till...lite Cheers känsla över det hela:
- SOFI! hela baren jublar...ja kanske inte direkt men det finns iaf en eller två kända ansikten att hälsa och pussa på. Pussa säger jag eftersom det är så man gör i Spanien, en på varje kind när man ses- Vilken svininfluensa?
-
Nej nu ska jag krypa till kojs och förbereda mig för en ny vecka med nya äventyr och uppdrag! Måste upp tidigt och plugga samt städa en sväng! Så skoj så skoj så skoj så...
-
All of my life the doors have been close now and all of my dreams been locked up inside


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0