10 and counting...

Då var det ny vecka igen och jag, jag mår oförskämt bra! Jag har haft en långhelg eftersom fredagen var en helgdag här i Spanien, Fars Dag är en röd dag här tänka sig :) Det var skönt men tyvärr hade jag lektion 10.30 på morgonen så ingen riktig sovmorgon den dagen men det tog jag igen dagarna efter hehe. Helgen har som sagt varit lugnt så jag har inga skandaler att rapportera, inte från min sida iaf, livet i Spanien skrider framåt i sin stilla takt. Vädret gör ju sitt också och jag känner mig lycklig i hela kroppen, kanske skulle gå och bli hopplöst förälskad nu också bara för att toppa alla vårkänslor som virrar omkring i staden. Jag hittade ett nytt promenadstråk idag som var så vackert och påminde mycket om Motala bara lite skitigare. Men det är lite så de gör det här hehe! 
-
För en tid sen utlovade jag bilder från Carneval och eftersom jag typ är sämst på att lägga in bilder på dator så kommer de nu...typ en månad senare hehe...Men bättre sent än aldrig säger de ju :) 
Jag och min forna arbetskamrat Santi
Min danslärare Chema och min "flickvän" för kvällen Maja. Haha kolla greppet om tutten
Maja och Mr Manson- scaaaaary
Kanske inte en superbild men ser ni Karolinen mitt i allt, haha festligt :)
Vi hade så kul att vi fick gå till finkan utan att passera gå
-
You're a good boy but that just won't due

Kommentarer
Postat av: mallie

Är det inte den nya iphone du hittat?;) hehe

2010-03-23 @ 14:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0