11 on the dot

Vilken fantastisk dag! Än så länge har den inte pågått så länge men det lilla som har pågått går i rätt rikting! Kan dela glada nyheter med er alla att jag nu har inhandlat mina biljetter för att komma hem till Svearike. Avfärd kommer att bli den 31 maj så tidig kväll denna måndag kommer jag återigen befinna mig på svensk mark. Det är faktiskt inte utan hemlängtan jag åker hem. Saknar saker och människor fantastiskt mycket därhemma. Vilket osökt leder in på andra roliga nyheter såsom att jag kommer få 2 besök, eller tja 1 besök det andra är att vi skall mötas på "neutral" mark. Först nu i början av april kommer Andreas att svänga förbi och i början av maj kommer jag åka till Barcelona för att möta upp Becca som återigen kommer hit. Vad gäller den andra besöket har varken hon eller jag sett Barcelona och eftersom hon redan varit här tyckte vi att det var ett perfekt tillfälle att åka dit istället. Snacka om bra idé!
-
Idag är det min fars födelsedag, eller ja skulle varit, och han hade blivit 61 år. Tänka sig vilken gammal gubbe, svårt att inte undra hur han hade sett ut idag om han hade åldrats med stil. 
Nähä alla glada nu skall jag återgå till att njuta av dagen, tror jag skall gå ut och ta mig en kaffe på uteserveringarna som börjat poppa upp runt om i staden. Det ni, hur var vädret hemma i Sverige nu igen...
-
Sometimes it is hard to see what could have been
 

Kommentarer
Postat av: mallie

Läcker bild;) Hade riktigt roligt den kvällen:) grillen fick vi väldigt mycket fyr på..o lättare blev det ju inte när någon kör in i grillen heller...haha (nämner inga namn);)

Trevligt att du kommer hem, då har man nåt o se fram emot i maj då:)

Tänkte på dig här om dagen, läste hänt extra, finns ju så man kan skicka in text till olika bilder, så på en bild stod det, "äsch den här gamla trasan"...hihi Hoppas du har det kanon...Puss & Kram

2010-03-15 @ 16:12:52
Postat av: Becca

hahaha! vilken tur att det är "neutral" mark som vi ska träffas på, vette sjutton vad som kan hända annars :P kram på dig!!

2010-03-16 @ 18:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0