All my bags are packed...

Vad vill framtiden ta mig? Stora frågor inga svar! Efter några dagars grubblande är jag fortfarande kvar på samma punkt som innan, i ovetandes slöja. Kommer varken fram eller tillbaka punkten blir djupare allteftersom jag trampar snabbare. Sedan med ett poff är allt borta då jag inser att jag inte kan veta min framtid. Min framtid är något som formas av små händelser här och där och att kontrollera alla dem är omöjligt. Tack, oj vad mycket visare jag blev på det, ah det blev jag.
-
I övrigt är allting bra och lördagen blev lugn! Mycket trevlig dag men gott sällskap och god god mat! Nu har arbetsveckan dragit igång med mycket jobb, ingen rast och ingen vila! 
-
Framtiden var så mycket bättre förr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0