I really hope you do...

Så var det mars, i mars kan man lura folk till månen eller Skåne om man vill. Båda platserna känns kanske lika främmande :) Waz up? Ja inte mycket, efter en helg där fest och avbruten sömn avlöste varandra känner jag mig redo att möta en ny vecka och en ny månad. Tråkigheter i förra veckan skall bytas möt glädje och sol i denna. Japp ni hörde rätt, solen har hittat hit och det är så att man kan till och med sitta på en uteservering med en kopp kaffe just nu. Det ni? Hade ni snö hemma i Sverige eller hur var det! Haha rolig är jag! Jag har klippt mig igen så sidorna har trimmats ner ytterligare en gång för att skapa en roligare och punkigare frisyr, inte illa inte illa! 
-
Nej nu har inte jag tid med er längre eftersom jag måste ta tag i mitt plugg och vara seriös. 
-
Sometimes I feel like a don't have a partner...
 
När man pluggar ska man vara seriös, ja det ska man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0