So many questions without a meaning

Jag vet inte varför jag inte bloggar så mycket längre...jag menar mina drillijoners miljarder fasoner människor som följer mig på bloggen måste ju undra vad jag tagit vägen. Vet inte! Här kan man va, här kan man va...Nä sanningen är nog den att jag helt enkelt har så fullt upp med allt att jag glömmer alternativt inte orkar blogga. Så för att sammanfatta lite av mitt liv just nu:
* Jag dansar Salsa med flera danser varje torsdag och det är totally awesome
* Jag har varit på Dragqueenshow mer än en gång den senaste tiden och Stjärnan i showen känner igen oss och tycker att det är kul att vi kommer tillbaka.
* Jag har fått delta på en "Fiesta Américana" där klassiska dryckeslekar från valfri college-film lektes, jag testade beerdipp som var något fantastiskt gott, men den svarar också på frågan varför en del jänkare är lite halvrunda.
* Jag har varit på klubb och dansat salsa
* Jag har fått lite nya vänner som jag försöker att hänga med lite då och när
* Jag har firat Patris födelsedag med pompa och med ståt
* Jag har bokat min resa hem
* Jag har bokat resa till Barcelona
* Jag har vrålat på pubar då lokala lag möter topplag
* Jag har skrattat, gråtit, mått bra och mått sämre
* Jag har haft några rediga bakfyllor
* Jag pluggar, jag jobbar
* Jag har avnjutit både öl och kaffe på uteserveringar iklädd korta kjolar/klänningar
* Jag har sökt jobb
och sist men inte minst.....
* Jag har firat St Patrick's Day med britter och irländare :) Det ni, inte alla dagar det händer!
-
Dagen till ära eller ja hela helgen för den delen blir ganska lugn. Jag måste plugga och ska bara unna mig fåtal äventyr ut på stan idag. Kanske skall sätta mig på beachen och läsa...få lite färg, hehe!
What shall we do with the drunken sailor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0