Sometimes I feel that my only friend is the city I live in...

Så livet rullar på som det ska förutom ett orosmoln och det är att regn som nu parkerat sig i Valladolid. Det regnar ta mig fan dag och natt, inte kuuul! Jag är min sol som jag ska glassa i, så jag kan sitta på uteserveringar eller bara läsa en bok i gröngräset. Nej i detta läge fattas den får hoppas på en vändning! Imorgon är det dags för salsafest igen eller ja att kalla det är salsafest kanske är att ta i. Jag menar vi dricker, pratar har kul och lyssnar på allt annat än salsa MEN efteråt går vi iaf ut till en salsaklubb för att dansa salsa så javisst lite salsafest tycker jag nog att det är :)
Senaste salsafesten: Laura, Ciara and Me
-
Let me tell you about the birds and the bees and the flowers and the trees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0