Well hope the law enforcement agent's can't tell from my face

Jag tror att jag måste omvärdera lite om vad jag klarar av. Just nu har jag 2 miss av tre möjliga. Jag tror att jag måste börja ta det lite lugnt kanske lägga av helt och hållet, jag menar blir man lyckligare av alkoholen? Tycker bara att man förgiftar kroppen och mår skit dagen efter dessutom kan man ha kul utan alkohol. Det är ju liksom inte den som gör att man har roligt eller inte, den kanske bidrar till mer tanklöshet som i vissa fall är bra men i andra fall lämnar ofrivillig skam. 
-
Kanske inte behöver förtydliga men jag var på galej igår och det har resulterat i blåmärken och ångest idag. Tyvärr tror jag att det är sant men jag börjar bli äldre och det resulterar i att jag inte kan dricka som om jag vore 20. Nej ikväll ska jag ta det lugnt, jag skall förvisso ut men jag ska hålla min konsumtion till ett minimum! 
-
Jag ska festa ta det lugnt med spriten, ha det roligt utan att bli full

Kommentarer
Postat av: Ida

oj, jösses.. även Sofi börjar bli vuxen. Men du har rätt. man omprioriterar när man blir äldre..

2010-03-06 @ 21:37:09
URL: http://miraku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0