Wherever I lay my hat is my home...

Det känns som jag aldrig är hemma nuförtiden, jag är altid ute och snurrar har alltid ett uppdrag eller äventyr som skall bokas av. Visst är det fantastiskt roligt men saker blir ju lidande som man bara kan göra på hemmaplan. Typ städa...inte alltid jag hinner eller tycker att det skall prioriteras efter att jag varit på flygande fot ett antal timmar. Tvätta är en såndär annan typisk sak som inte riktigt gör sig själv då fysiska Sofi är ute på färder, psykiska Sofi både städar och tvättar för fullt. Nu ska jag bara övertyga fysiska Sofi om att det är det enda rätta! Hey, sova kan man göra en annan dag! Måste ju njuta nu när jag fortfarande är kvar! Ikväll blir det salsa igen med flickorna, får se om vi kan få våra höfter att rulla som statister i en Shakira-video! 
-
Tänkte visa frillan igen...den är ju klippt igen för mer effekt! Jag börjar dra mig åt punkar-hållet tror jag bestämt!
 
Såhär kan man se ut! 
-
...when i leave for the night I ain't coming back....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0