And then there were only two left

För den som undgått att se det så var det all about FC Barcelona igår. Men tack vare en mycket svag insats av Real Madrid mot bottenlaget Malaga så åkte tyvärr Valladolid ur Primera. Nästa år kommer det att få spela i Segunda men det kanske är kul det med, då kanske de får vinna lite :) Och jag kan ju gissa vilken fest det kommer vara om de lyckas ta sig tillbaka! Det vore skoj att se... 
Livet rullar på i full fart och fläkt här, jag har försökt att kombinera alla möjliga saker som jag behöver göra och det går ganska bra. Ramlar hem framåt 4.00 på morgonen istället för 7.00, så klar förbättring! Nu är det ju bara två veckor kvar till jag sätter mig på ett plan och tar kurs mot Sverige och Motala...Woho!
Piqué, Piqué...Visca Barca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0