Hard Rock Hallelujah

Idag är en mycket lycklig dag, idag är det Eurovision Song Contest och som ALLA svenskar vet så är inte Sverige i finalen. Men det betyder inte att man inte ska kolla. Själv kommer jag att ha en stor fest med mina vänner här. Kommer bli ett spektakel med nära 30 pers...Sjukt kul! Å eftersom Sverige inte är med i finalen så kommer man att se finalen med helt nya och fräscha ögon och framförallt opartiska ögon! Min sista helg i Valladolid med mina vänner och det skall firas med dunder och brak. Förhoppningsvis kommer jag inte gå som en apa idag men men sånt vet man aldrig, men jag hoppas på nej. Jag gav innebörden aprak en helt ny mening :)
-
Nu vidare för förberedelser och partaj! 
 
Så här kan det se ut på en Eurovision fest....något blondare på den tiden :)
-
Algo pequenito...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0