I'm from Barcelona

Snart drar jag! Väskan är packad, Sofi är packad och allt är toppen. Nej så är det ju inte! Jag ligger just nu nedbäddad för att få någon timmes sömn innan det är dags att ge sig av på äventyr! Barcelona står på schemat och jag tror att det kommer att bli...wait for it...delightful! Tyvärr fick jag inte gjort allt jag vill ha gjort idag med tanke på att ett program på datorn krascha, typiskt obra. Men nu ska jag ta mig en liten mini-semester! Bara lite plugg behöver jag göra, jag ska ladda mina batterier och jag skall komma tillbaka starkare än någonsin. Oj stora ord! Nu kör vi! På tisdag blir det match på Camp Nou, får hoppas att Zlatan finns i startelvan men med tanke på idag kanske man inte skall hoppas på för mycket. Men kanske säkra ligatiteln, det vore ju något att vara med om! Ujujujujuj...nä hepp nu sängen. Hasta viernes chicos y chicas!
(Bild ritad av mig...TROLIGT!)
-
I break the rules so I don't care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0