I'm not bitter just a realist

Ha! Då har åter den hårda verkligheten slagit mig med en käftsmäll i ansiktet...jag orkar inte bry mig längre. Och nej jag är inte bitter över det, just nu är jag bara realist. En realist som börjar bena ut hur saker och ting fungerar, vad jag kan förvänta mig och inte förvänta mig. Det har gjort ont och det gör ont men det kommer gå över och om några år kommer det bara vara minnen, som så många andra. Jag har slutat bry mig, slutat anstränga mig och resultatet är väl ganska målande. Det kanske aldrig var "äkta"? 
-
Sometimes you wanna go where everybody knows your name- ha whatta joke

Kommentarer
Postat av: Ida

tack för sötaste sms-et igår =)



Det här låter inte kul.. Ring om du vill prata söta! Jag finns alltid här för dig!

2010-05-20 @ 15:20:28
URL: http://miraku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0