It's the final countdown

PtotheAtotheNtotheItotheK...one more time: PANIK! Hur i hela sjumilaskogen ska jag kunna packa alla mina saker. Jag är ju inte direkt känd för att leva fattigt i mina boningar, jag har en tendens att samla på saker. Saker jag sedan har fruktanstvärt svårt att skiljas ifrån! Men det är bara att vara brutal och kasta, jag har en påse med skor nu som jag måste slänga och det gör ont ända in i själen att slänga skor! Å sen på det så ska jag försöka att fixa mitt plugg och alla andra måste som jag behöver göra. Jiss hur skall detta sluta? Nu är det iaf bara 6 dagar kvar tills jag tar mark hemma i Sverige, ujuj kan knappt vänta! 
Detta...
med detta...
får Sofi att se ut som detta!
-
Stuff are just things to remember our life

Kommentarer
Postat av: Ida

woohoooo!!

2010-05-26 @ 13:38:06
URL: http://miraku.blogg.se/
Postat av: mallie

ser härligt ut med all packning;) ska bli kul att träffa dig när du kommer hem:) puss

2010-05-27 @ 18:23:12
Postat av: Malin

Honey!!! Klart vi måste ses dååå! Hör av dig så fort du är i landet så bestämmer vi något =D Jag saknar dig!

Ja, helt skadat vad härligt det är med min nya kamera. Love it!



Hoppas du fått ordning på packningen! Och hoppas ni får det awesome på rock am ring!!! Puss puss <3

2010-05-29 @ 16:37:31
URL: http://lillgurka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0